Tuesday, July 5, 2011

Mase LaLu... Bukan SejaRah SILam...

Salam.. Uhukss...
saya rindukan blog saya.. mcm xde mase nak menulis... sbb banyak mase men fb... haha..

xpe la.. betul lah orang kate.. tak semua perkara akan betul pada kali pertama... tak semua.. mgkin ade.. cume peratusannya sangat sedikit... sbb tu xde org y perfect... doing thing for the time... get good result.. baiklah.. saya belajar dari kesilapan mase lalu... jangan terlalu berdegil mempertahankan prinsip yang tak bawa kite ke mane pun.. setelah sekian lama kite merasakan apa yg kite rase betull.. kemudian setelah lama melaluinya.. kite makin mnyedari.. tak semua yang kite rasekan betul adlh yang sepatutnye kite lakukan..

saya ngah belajar menerima.. apa yg saya hadapi sekarang adalah kerana kedegilan dan kehendak saya sndr... bile kite rase bersedih... kite fikirkan... itu dugaan ... atau adakah balasan kerana kite mgkin pernah menyebbkn org bersedih.. wlpn itu bkn niat kita.. @ mgkin tanpa kite sedari..

tetapi hidup mesti diteruskan.,.. bkn menangisi mase lampau... sbb xde pekdahnya bak kate org ganu..

1 comment: