Saturday, March 24, 2012

Sudah Cukup Sudah!

Salam.

Sekian lame blog ditinggalkan tanpa niat tetapi dengan alasan sibuk. Haha. Poyo sungguh kata-kata.. Actually banyak yang berlaku sejak 11 Feb (my last post) hingga hari ni 24 Mac. sebulan lebih.

Selepas 2 big state program on d same day, iaitu Hari Sambutan Kanser Sedunia Peringkat Negeri Terengganu (PKD Setiu selaku tuan rumah) dan Pelancaran Pasaraya Sihat (unit pemakanan negeri). Saya jatuh sakit. Actually saya demam sebelum tu lagi akibat terlalu sibuk dan stress. On dat day, selepas kedua2 program saya demam teruk. MC 2 hari. Jumaat dan sabtu berterusan then ahad saya ke klinik lagi sbb demam berpanjangan dan sakit bahu. Then i was admitted at Hos Hulu Terengganu for 4 days sehingga rabu, Khamis mintak dengan bos sehari lagi cuti rehat. ahad cuti umum untuk trg. Masih kurang sihat tetapi ok la. Then, isnin dan selasa kerja wlpn selasa sakit datang balik. But mlm tu sakit kembali teruk. Dah menangis2 tahan sakit, ubat tahan sakit makan pun x jadi pe jgk. Mak dan adik dan my kazen datang ambik. Kol 11 malam sampai setiu then balik k.berang. Sampai kole berang dalam pkul 12 lebih. MC 2 ari. Then, alhamdulillah sudah pulih. nak drive jauh2 xleh, setakat dari umah ke k.berang xpe la. Tu pun, sekejap2 je. Adik yang drive nak ke mana2.

Itulah kehidupan sehingga 8 mac 2012.

Sekian upadate. Doakan saya sihat ye kawan2....

2 comments:

  1. yang, i follow u k! :)
    moga sehat2 selalu.........

    rozainiabdullah@gmail.com

    ReplyDelete
  2. ok...baru dgr lagu 'sudah cukup sudah' tu hari ni. best!!! hahaha..ketinggalan x aku, baru hari ni dgr? :P

    ~ Aisyah ~

    ReplyDelete