Friday, September 3, 2010

hati Ini....



Hati macam berbunga-bunga... bunga pe?? opssss.. kurang pasti... kenapa kadang2 hati macam x konsisten.. sekejap ok.. sekejap tak.. sekejap jatuh cinta... sekejap tak... haha.. tipu2.. tak baik tipu nak2 lagi di bulan ramadhan penuh barakah ini...

Tapi betul lah.. hati macam sangat fleksible... payah sungguh.. dulu mase perisai hati tidak begini. Kenapa saya kata hati saya tidak konsisten.. Sebabnya saya boleh tersenyum lebar dan menangis teresak-esak dalam masa sehari.. Tetapi bukanlah pada waktu yang sama.. Sampai sekarang asyk berfikir.. sampai bila mahu begini.. hati tak cukup stabil.. perlukan rawatan ke tak ek???

Hati kadang2 sukar dimengertikan... mungkin sebab saya jenis insan2 yang sangat mudah tersentuh.. sangat mudah terasa dan berkecil hati.. tetapi bukan selalu.. tetapi kebanyakan masa. Harapnya perasaan dan hati akan lebih matang dan bersifat dewasa...

Owh.. bercakap perisai hati... dah berkurang rasenye.. sbb looking forward for a better life.. amin.. semoga segalanya dipermudahkan untuk saya dan kawan2 yang lain..

3 comments:

  1. amende perisai2?
    ko ingat ko gf arjuna?

    ReplyDelete
  2. ida.. dh terbukak ati nk berchinta la tu..haaa

    ReplyDelete
  3. sekda: nape.. gf arjuna je ke leh ade perisai..

    miki: xyah galop la.. selama ni pun terbuka hati pe.. cume wrong people .. wrong time kot.. haha

    ReplyDelete