Saturday, April 16, 2011

Bila Diri Disayangi..

Salam. Blog macam terbengkalai sejak kembali bekerja. Tetapi bukan sebab bekerja tak update blog. Sebabnye ialah blog punye setting mcm kurang berhemah. Pesal semua bnda jadi satu perenggan ek? Persoalan yang membuatkan saya hilang mood nak menulis. Itulah punca dan sebagai akibatnya blog terabai. Bukan niat saya nak mengabaikan blog. Hehe.


Terpaksa la buat bullet begini.. wlpn mcam tak comel sahaja karangan saya


Kehidupan diteruskan dengan kesibukan. Kesibukan adalah hal yang sangat subjektif. Semua orang cakap masing-masing sibuk. Tahap kesibukan dengan treshold kesibukan setiap orang adalah berbeza. Kesibukan kadang2 membuatkan saya stress. Tetapi sebab makan terjaga kesihatan kurang mendapat kesannya. Tq to my mum yang sekarang duk sekali dengan saya di Setiu. Harap semua orang memahami dan tidak membuat sebarang andaian negatif. Opss. Lupekan apa orang kate selagi kite tak bersalah. X paham. Tak perlu paham. Hehe.


Namun kesibukan mungkin tidak memberi kesan kepada kehidupan kalau kesibukan itu tidak menyusahkan mahupun kita bekerja dengan seronok walaupun bekerja. Sometimes i can smile. Owh. Rase begitu disayangi dan dihargai dan gembira. Tq kepada semua yang mengambil berat. I must say thanx to all staf di pejabat yang sangat mengambil berat dan memahami. Most of them. Kakak-kakak yang baik hati. Dari CC hingga Nurses. Lelaki dan Perempuan. Sangat terharu.


"C.Aida.. saya dah pesan kat driver. jangan bagi cik angkat ape2 barang". My CC


"C.Aida. Sakit lagi ke kaki" (pertanyaan sewaktu saya nak menuruni tangga pejabat) "Sikit2 la".


OPss terlupa. Orang Penting. My boss. On d first day saya kembali bekerja. Bersalam dengan boss.


"Awak dah sihat ke?".. "Dah doktor"..bla.bla.bla.


Owh.. kalau nak ikutkan pertanyaan, memang banyak. Ke mana-mana pun orang bertanye. Yang tak dapat pergi melawat. Minta maaf. Owh. X perlu. Saya tahu ade sesetengah yang baik dengan saya tetapi kekangan masa dan pengangkutan tak dapat nak pergi. Bukan semua orang senang dan mempunyai transport kan. Saya bersimpati sbb mereka rase bersalah.


Baiklah. Amat letih wlpn hujung minggu still wat kerja ofis. Jumaat siapkan 4 proposal. Sabtu siapkan presentation prestasi (meeting bersama Timbalan Pengarah. takot wooo.. ) Ahad . Audit Klnik Rakan Bayi- KK Sungai Tong (borang x fotostat agi. Study pun tak agi). Isnin & Selasa - mesyuarat teknikal PZM. Rabu - meeting bulan pemakanan & Dapur sihat masyarakat setiu (kena chair meeting).


DONE. TIRED. BYE everybody. SALAM.

2 comments:

  1. semoga sentiasa ceria ek! btw Nur Kasih the movie keluar 19 Mei, jgn lupa tgk tau! *tetiba aku nak promosi laks..hehe*

    ReplyDelete
  2. udeq: hehe.. ko pun.. bile fly babe?? nur kasih tak berape follow la.. haha.. opss.. lupe dah follow ke tak

    ReplyDelete