Monday, April 18, 2011


  • Hari ni saya badmood.. sebab.. ada satu sebab. sebab saya ada satu masalah. masalah saya ada satu. owh. ayat dah tak betul. itu adalah bukti bahawa saya memang bercelaru.

  • seperti biasa. mungkin hal kecik bagi org len. nurul aida akan berfikir secara besar dan seterusnya mencetuskan mood kurang elok. seperti bermasam muka dan bermuka garang mahupun malas nak melayan semua orang. itulah bila mood hilang sec besar-besaran.

  • kadang terpikir. eh, aku ni terlalu banyak berfikir atau memang masalah ini wajar diberi perhatian untuk difikirkan. sampai begitu sekali saya berfikir.

  • ok. masalah saya ialah saya mempunyai satu perasaan yang dinamakan entahlah. haha. tidak. namanya ialah serba salah yang menggunung tinggi dan rasa down yang tak tinggi sebab down kan rendah. haha. ak merepek lagi buat ke sekian kalinya. tapi seronok. merepek adalah salah satu cara release tension. serius. cuba la. merepek adalah versi lawak bodoh cume ia lebih educated. haha. nak jugak cakap educated. cakap pasal educated. my fren, miss miki a.k.a jannah sangat perticular dengan word educated yang mane selalu menjadi bahan beliau untuk mengusik saya. tapi jangan salah paham. bukan die mengusik saya educated. tetapi ade makne di sebalik semua itu. nak cerita kat sini macam lari tajuk. jadi kite cerita lain kali.

  • persoalan. saya nak tukar ke tak???

  • persoalan besar yang saya tak mahu fikirkan dan sampai sekarang saya mcm terumbang-ambing dengan keadaan. saya sebenarnye xnk tukar. sbb saya sukakan staff di sini tetapi beban kerja yang menimbun kadang2 memang mmbuatkan rase nak tukar. entah la. SERBA SALAH. itu tajuk post ok. hehe. tadi saya ade peluang untuk cakap pasal pertukaran dengan bos. diberi peluang sebenarnya. tetapi tak berani sebab saya tak bersedia dan tak berfikir pun untuk bercakap mengenai itu. entahlah. byk faktor sebenarnya yang akan menyumbang kepada perasaan serba salah mengenai keputusan saya ini. Family terutama nya. Hidup sekarang terumbang-ambing dan byk pengorbanan yang perlu dilakukan.

  • bak kate pepatah. x boleh tamak kan. kite perlu lepaskan sesuatu untuk dapatkan sesuatu. same like we have to pay everything. not just by money. effort. emotional. support. care. love. semuanya. we have to pay. in different way la kan. saya memang tak tahu dan tak merancang. someone plizzz guide me. serius buntu. saya juga tak mahu disebabkan saya akan affect daerah. knowing my health status. macam-macam boleh jadi. mintak simpang la kan. tetapi itulah. we have to prepare if anything happen kan.

  • memang lah senang bercakap "JUST LIVE LIFE".. orang yang tak lalui boleh la bercakap semuncung mulut (emo plk). sesedap makanan. sesejuk salji @ aircond bilik saya (rase cam nak beku). sepanas air nescafe panas. dan semanis kuih pelita yang saya makan tadi. haha. tetapi kenyataan tetaplah kenyataan. cuba letakkan diri anda di tempat saya. perlu tak memikirkan sebarang kemungkinan??

  • huh. letih dah tulis. tak selesai masalah tetapi lebih lega. nak tdo awal mlm ni.xnak buat kerja ofis satu pun. buat kerja lebih masa macam men facebook dan tulis blog je. tapi kena tdo awal jugak. hari ini meeting 9-5. esok mungkin 9-6. perjalanan dah la jauh. jem plk tu. dah la lapar. sbb tu badmood sekarang. haha

  • dah la membebel. bnyk dah membebel. done. salam.

No comments:

Post a Comment