Sunday, May 3, 2009

aku tanpa cinta Mu...


KUBUR

setiap hari menyeru manusia sebanyak 5 kali..

  1. aku rumah yg terpencil, maka akan senang dgn selalu membaca Al-Quran
  2. aku rumah yg gelap, maka terangilah dgn selalu solat malam
  3. aku rumah penuh dgn tanah & debu, bawalah amal soleh yg menjadi hamparan
  4. aku rumah ular berbisa, maka bawalah amalan Bismillah sebagai penawar..
  5. aku rumah pertanyaan Munkar & Nakir, maka banyakkanlah bacaan " Laa ilahaillallah, Muhammadar Rasulullah"semoga kamu mndapat jawapannya..
**********************************************************************************

Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku
Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia

TiTiPaN RaSa: SeLaLu LaLai MengingatiNYA....

5 comments:

  1. Andai ku tahu
    Kapan tiba ajalku
    Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku

    Andai ku tahu
    Kapan tiba masaku
    Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku
    Aku takut akan semua dosa dosaku
    Aku takut dosa yg terus membayangiku

    Andai ku tahu
    Malaikatmu kan menjemputku
    Izinkan aku mengucap kata taubat padamu
    Aku takut akan semua dosa dosaku

    ............................................
    terima kasih utk selalu mengingatkan kawan2..

    ReplyDelete
  2. hehe.. marilah kite saling ingt mengingatkan..

    ReplyDelete
  3. tb2 tringat ke abg jal lak.. tgk lg di atas...

    ReplyDelete
  4. owossss... abg jal ade d mn2 je..

    opsss...kalau hati da suke.. nm wat gane kan..

    ReplyDelete