Thursday, March 17, 2011

Terima Kasih...

Bile cinta kini tak lagi beerti... owh... macam silap taip saje... mood cinta memang tiada buat mase sekarang... sebelum ni pun tak...

Janji nak tulis pasal pengalaman 11 hari warded jugak macam belum mampu dilaksanakan.. tunggu sekejap..

Saya nak mengambil kesempatan ini nak mengucapkan segala pernghargaan kepada semua yang memberikan sokongan dalam bentuk apa jua sekalipun sepanjang saya sakit hingga sekarang... tapi ramai yang xde blog... jadi saya akan tujukan kepada mereka yang ade blog dan mungkin rajin view blog kawan2..

Fid:
Tq for everything... tak mampu nak diucapkan dengan kata2 how much i appreciate ur love and ur care... really... tak mampu nak dibalas... tidur same kat hospital.. datang melawat tiap2 hari wlpn perjalanan pergi dan balik mengambil mase 2 jam... balik kerja terus ke hospital... sanggup drive sorang2.. pagi2 bertolak balik untuk kerja... serius tak mampu nak diucapkan dengan kate2 dan mampu dibalas... but fid.. anythim pliz let me know.. i dun want think miss any single thing in ur life... happy or sad... i mean it fid..

Miki@ Jannah:
Yup.. anda masih belum melawat saya... tapi i know u care.. ur family too.. sampaikan ucapan terima kasih saya pada kak da dan kak na.. ayat kak na "sabar aida.. dugaan".. ayat kak da "insyaallah baik.. tetapi mgkin lambat"... saya ingt smpai sekarang... saya tau anda juga byk dugaan... tapi anda kuat berbanding saya... sometime we have to cauze no choice.. saya tahu banyak yang saya ketinggalan abt ur family... but still i know dat ur family one of d best family i have meet..

Ajla dan Nina:
Tq mengambil berat.. Tanye kabar setiap hari.. sometimes i dun answer ur call... sorry most of d time my hp on silent mode...

Wawa :
Jauh datang .. sangat terharu... drive sorang2.. balik pulak hujan dan dah lewat.. hampir nak malam dah ... risau juga... terima kasih sangat2 wa... i'm feeling much better...

Nan :
Tq nan... atas segalanya.. nasihat2 dan kate2 semangat... buku2 yang diberikan.. sangat bermanfaat... make me stronger... jauh2 datang... bawak adik angkat sekali.. hehe... sebelum ni pun ko banyak bagi nasihat.. tq.. u r gud fren of mine...

tq semua... i really mean it...

2 comments:

  1. be strong aida
    ^_^
    ~ aisyah ~

    ReplyDelete
  2. terharu..serius..
    i know u're really need ur frens to support or at least give u a piece of happiness and relief..
    rsnya ape yg ak buat xsebesar mn klu nk bndgkan dgn persahabatan kte selama ni...huhu
    ermm...harap kte bole kongsi suke n duka..

    ReplyDelete